FÖRLAPPAT/SAKNADE PAKET
Hemex är inte ansvarigt om den felaktiga adressen placeras under kassan. Se till att din fakturerings- och leveransadress är korrekta innan du behandlar din beställning. Om vi har gjort ett fel tar vi fullt ansvar för den ursprungliga beställningen som gjordes åt dig utan kostnad.
TULL
Vi är inte ansvariga för några anpassade avgifter när varorna har skickats. Genom att köpa våra produkter samtycker du till att ett eller flera paket kan skickas till dig och kan få anpassade avgifter när de kommer till ditt land.
UPPHÄMTNING VID DÖRREN
Vi vill påminna våra uppskattade kunder om att det är ert ansvar att omedelbart hämta er leverans från er dörr, så snart ni mottagit leveransbekräftelsen. Detta säkerställer en smidig och trygg hantering av era produkter. Vänligen notera att ingen återbetalning kommer att erbjudas, då det ligger på kundens ansvar att snabbt och säkert hämta upp leveransen. Vi tackar för er förståelse och samarbete för att säkerställa en effektiv leveransprocess.
OVÄNTADE FÖRSENINGAR
I vissa fall kan leveransen ta längre tid än de standardleveranstider som anges här. Vänligen kontakta oss om det tar FÖR LÅNGE innan ditt paket kommer fram så hjälper vi dig att lösa alla situationer som vi har kontroll över!